דברו איתנו
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם!
פניה כללית
הגשת תלונה
שאלות נפוצות
האם ניתן להזמין מכם מוצרים?
אנו לא מוכרים ישירות לצרכנים פרטיים. אם מדובר
בעסק, נשמח לקבל פרטים נוספים במייל customerservice@sanlakol.co.il
האם יש חנות מפעל?
אין לנו חנות מפעל אך מוצרינו משווקים בפריסה ארצית במגוון חנויות ורשתות שיווק.
איפה ניתן להשיג את המוצרים?
מוצרינו משווקים בפריסה ארצית במגוון חנויות ורשתות שיווק.
האם המוצרים כשרים?
כן. כלל מוצרינו כשרים. לפירוט לגבי כל מוצר ומוצר, יש להסתכל על המודפס על גבי האריזה.
האם יש אלרגנים במפעל?
כן, במפעל קיימים אלרגנים מסוג גלוטן וסויה.
האלרגנים במפעל מנוהלים ומבוקרים בהתאם לנהלים המחמירים ביותר וזאת על מנת לאפשר לאוכלוסיות רגישות להנות ככל שניתן ממוצרי המחלבה.
המוצרים מסומנים בהתאם לתקנות ויש לבחון את "תיבת האלרגנים", המופיעה על כל מוצר ומוצר
האם המוצרים מכילים גלוטן?
המוצרים שלנו לא מכילים גלוטן למעט מוצרי משקאות החלב (שוקו, בננה, מוקה, אייס קפה) שכוללים על גבי האריזות סימון "עלול להכיל גלוטן".
האם יש לכם מוצרים ללא לקטוז?
כן, אנו מציעים מספר מוצרים נטולי לקטוז כגון שמנת לקצפה 38% נטולת לקטוז וחלב 2% נטול לקטוז
צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם!
פניה כללית
הגשת תלונה